skola!

- Linnéa

det är så otroligt skönt att vara tillbaka på skolan, dock är jag less på att det alltid ska vara så kallt i skolan! spelar ingen roll om man går runt i ytterkläder, man fryser ändå..

nu sitter jag här i biblioteket med kikki, nadja, anty och malin. vi jobbar med att göra en redovisning i sam som ska handla om brott&straff.

imorgon är det helg och då blire party! det blir party på lördag med hehe! har aldrig festat 2 dagar i streck så det är väl på tiden att testa! eftersom jag inte hängde med ut på krogen förra helgen då jessie firades får jag lov att ta igen det med henne denna helg!
tur att man är taggad till max;)

nu ska jag plugga vidare, vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0