sköna söndag

- Frida
Jag vet inte varför, men jag har mer och mer börjat tycka om söndagar. Dom är mörka, mysiga och bara allmänt bra. Har precis kommit hem från Strömpilen med pappsen, det blev en hel del inhandlat.

Här hemma har dom precis bakat pepparkakor, så det doftade ljuvligt när vi kom innanför dörren.
Det blir nog ingen träning för min/våran del idag. Jag känner mig dessutom lite krasslig i halsen så jag tror att det är bäst att stå över träning idag. Istället blir det nog bak, får se vad det blir för smarrigt. Något som är säkert den här gången är att kameran är med, så ni lär få se lite bakade godsaker lite senare.

 Den här bilden tog jag innan vi åkte iväg på maxi. Och när jag kom hem såg det ut såhär...:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0