sleep tight

- Frida
Vissa dagar är man bara trött och less på det mesta, en sån dag har jag haft idag. Men så är det helt enkelt vissa dagar, jag kan inte vara tjejen med ett leende på läpparna varje dag. Det funkar inte riktigt så.

Nu har jag precis kollat på paradise hotel och ätit en kiwi. God damn vilka intriger det är i den "serien" alltså, helt insane. På fullaste allvar vet jag inte varför jag följer det, men det är nog alla intriger och sättet dom spelar på som får en att fortsätta se det. Rätt spännande är det!

Min spotify användare har lagt ner, den har dött. Vet inte vad det är för fel- så använder därför bloggen som min lilla spellista. Så bli inte allt för fundersamma om det kommer upp många låtar den här månaden.

Har nu i stort sätt planerat min vecka, och har även lovat min sötaste lillasyster att komma på deras "julshow" som dom har på onsdag. Imorgon blir det träning, måste ju puscha linnéa nu innan hon åker iväg till Luleå för mönstring.
Efter träningen bär det av till angelica, som altid så har vi en kväll i veckan som vi ser johan falk! Om ni inte har sett dom filmerna, och är intresserad av t.ex beck/wallander så bör ni verkligen se dom.


M som i mums

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo det tror jag väl, har inte hört något annat :)

2009-12-07 @ 23:47:51
URL: http://cheerleaderida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0