so II'I lay here with you, tilll the final goodbye

- Linnéa

tanken var att jag skulle hem och sova igår men eftersom jag fastnade vid datorn hos frida blev det alldeles för sent med en promenad hem, så jag sov där. tror vi bestämde oss runt 3 att det var dags att sova, vi låg och pratade i flera timmar innan vi somnade. det är så skönt att kunna ligga i en säng avslappnad efter en lång dag och bara prata i timmar med en nära vän!

eftersom vi somnade sent vaknade vi hyfsat sent runt 12. därefter blev det frukost sen träning. vi hann endast med simning idag så det får bli gym imorgon.

nu ska jag äta middag sen ska jag iväg till min älskling<3

vi hörs senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0