something about you

-linnea

det är alltid lika skönt att komma till baby och bara få slappna av, vi bara låg och prata om allt i timmar.
eftersom jag sa till baby att jag inte ville ha något i julklapp slutade det med att jessie och baby ska på stan imorgon för att söka julklapp till mig hehe! jag vägrade säga något jag ville ha så han fick ta jessies hjälp!

imorgon är det torsdag och då blir det först skola, känns som en evighet sen.. sen blire träffa frida.r och sist men inte minst, träning!

nu har jag just skrivit en lista på alla de jag ska handla julklappar till, jag har dock ingenaning om vad jag ska köpa till någon förutom till mamma. så jag ska försöka hinna med en runda på stan i helgen.


...


nu ska jag sova!
vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0