Sometimes we forget what we got and who we are and who we are not. I think we got a chance to make it right..

- Linnéa

jag har en känsla av att det kommer bli en stressig fredag, eller det blir det varje fredag, iaf när jag och frida ska styra något hehe! det blir alltid så att vi har lika mycket att fixa just innan party. min dag började med att jessie ringde och väckte mig, jag klev snabbt upp och gjorde frukost. jag ska möta upp jessie 12 för att hjälpa henne med några viktiga ärenden. senare ska jag även gå en runda med frida i stan för att handla lite saker tills ikv.

nu måste jag skynda mig att packa allt som ska med till frida. vi hörs senare!
hoppas ni alla får en bra fredag<3

partypinglor !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0