stora snöflingor öser ner i vintermörkret

- Frida
Nu hade jag tänkt att kolla in senaste avsnittet av p.h- kommer bli väldigt spännande som alltid. Imorgon hade jag och krille tänkt att vara duktiga och åka till skolan vid 10, för att göra klart ett eller två skolarbeten. Motivationen brukar komma när man får peppa varandra. Eftersom att jag var så sent ute, så hann jag inte anmäla mig till något omprov så jag får njuta av julbordet imorgon medans de andra sitter och skriver prov. heheh
Imorgon blir det även en julklappslek, spännande ska det minst sagt att bli.

För att inte glömma så drog jag med mig linnéa till strömpilen för att kolla på lite allt möjligt. Vi kom in på din sko, och visste sen tidigare att dom skulle få in sjukt snygga skor till vintern. Linnéa blev kär i dessa:


Kommentarer
Postat av: hanna

SATAN VAD SNYGGA SKOR! Snälla säg att hon köpte dom!!

2009-12-17 @ 10:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0