tack till er för en kanon dag!

- Linnéa

jag beskriver dagen i ord så kommer frida senare uppdatera dagen i bilder!

kan redan bocka av 2 saker på "måste göra listan under lovet", för jag, slava och frida var nämligen hos fridas farmor idag! direkt vi kom dit blev det på med lager av kläder, vi åkte fyrhjuling och tolkade med skrana! åh vad kul det var, vi alla skiftade med att åka på skranan och köra fyrhjulingen. dessutom var det lagom med snö och perfekt väder! det var otroligt skönt att få komma bort från stan ett tag, speciellt för mig som bor mitt i stan, mitt i smeten av allt.. jag kunde verkligen slappna av därborta, få in den rätta julkänslan och bara ta dagen som den kom, super skönt!

efter 2 timmar i det superfina vädret blev det bakdags! jag och frida passade på att baka undertiden slava&fridas famor var iväg för att handla. det blev mjukpepparkaka! det skulle även göras knäck men klockan hann bli så mycket att det får blir imorgon istället! det blev även middag därborta, fridas farmors oslagbara pannkakor, jag behöver inte säga mer än att dom är dom bästa!

jag hade det super kul och hoppas på fler dagar då vi åker dit, det är så skönt med omväxling ibland! nu ska jag göra annat. vi hörs senare






Kommentarer
Postat av: Filippa

hej vännen! självklart ska vi ses, det vore riktigt kul! när far du till finland? vi måste styra snaaart!!



hoppas du får nice jul :)

kram

2009-12-20 @ 03:00:09
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0