take a breath, take it deep

- Frida
Godkväll gott folk! Vilken kanondag det har varit idag, alltid lika skönt att komma sig iväg till farmor. Jag blir som ett litet barn på julafton när jag får åka med en skrana bakom fyrhjulingen, haha. Jag kom hem från s för en liten stund sen, och nu sitter jag och smaskar på en godbit från paradis-asken.

Samtidigt som jag kollar lite bloggar, så tittar jag ut och ser att det bara öser ner stora fina snöflingor. Det är helt underbart, det blir en vit jul det här året också! I veckan blir det en hel del shopping eller julshopping kanske man kallar det. Har ett par oklara julklappar som måste bli inhandlade i veckan.

Har en del bilder från dagen, men jag vet inte vad det är för fel men jag får iaf inte in dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0