The day I stop will be the day I turn cold..

- Linnéa

hallå igen!

det blev bara en snabbis över till frida.r för att jag skulle möta upp frida.j senare för träning. vi hann som tur var snacka om det viktigaste! så efter en timmes prat med frida.r mötte jag upp frida.j för simmning. idag blev det 30 längder, bra jobbat av oss hehe!


bild tagen av frida.r i somras.

ikväll ska jag se till att komma i säng tidigt så jag orkar med morgondagen! först blir det en lång skoldag till fyra sen party all night long!

hade tänkt ta mig en runda på stan imorgon för att shoppa något tills imorgon kväll, men det hinns inte så jag ska få låna något av frida!

nu ska jag söka efter lite party musik tills imorgon sen blir det filmen "public enemies" med johnny depp.
vi hörs imorgon



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja verkligen . jätte skoj :) allt bra med er då?

2009-12-03 @ 21:58:00
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0