The thoughts we are thinking aren\'t always how it ends..

- Linnéa

det blev en ordentlig runda på stan med mamma idag, vi hämtade ut min medicin och handlade lite småsaker. jag har dock inte varit så duktig på att handla julklappar i år, jag tycker det är så svårt! om det blir någon tid över ihelgen ska jag ta mig ner på stan och försöka handla några! jag har dock bara listat ut vad jag ska köpa till några, inte alls bra med tanke på att det snart är jul..

tanken var att efter stan skulle jag möta upp linda&cicci men eftersom stan tog sån tid så hann jag inte förbi dom.. så det får bli imorgon!



nu ska jag ta mig en promenad till frida och därifrån får vi skjuts till grabbsen.
vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0