to strong

- Linnéa

vet inte riktigt vad det var med mig igår, jag var redan supertrött runt 11, 12 så jag somnade. jag och min älskling såg film och jag somnade nästan 5 gånger under filmen! fast iofs var det skönt att somna tidigt så jag kunde få sova ut ordentligt! på morgonen fick jag skjuts hem, ville egentligen gå eftersom det var så otroligt fint väder men fick skjuts. direkt jag kom hem ville mamma ha hjälp med en sak.. jag fick lov att trycka kattens tassar på en massa julkort. jag använde mig av lila färg, det slutade inte bra.. katten sprang därifrån, så nu kanske ni kan gissa hur köksgolvet ser ut(?) jo det är lila tassar över hela golvet hehe!


min älskling!

nä nu ska jag ta och packa ner varma kläder! jag och frida ska till hennes farmor, julbaka och åka lite fyrhjuling!
vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Antonia

Tack desamma :D

2009-12-19 @ 15:09:35
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0