two weeks left

- Frida
Det blev en sväng till strömpilen för att kolla på lite allt möjligt, kollade in några perfymer och även ett par julklappar. Det är helt sjukt at det bara är två veckor till jul, jag som trodde att jag hade lång tid på mig att hitta julklappar- men inte det.

Jag har nästan nyss kommit hem från angie, den stackarn tog sprutan igår så vi tog det väldigt lugnt. Vi såg fjärde filmen av johan falk, men än så länge så är dom två första filmerna absolut bäst. Kanske beror på vilken skådespelare som är med i dom, he he.

Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av paradise hotel- parceremoni är det i kvällens avsnitt. Måste se till att komma isäng tidigare ikväll, för imorgon börjar jag redan 10...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0