14/1

-Linnéa
haha är inte på bästa humör nu eftersom  har inte ätit idag och detta pga att jag ska ta ett blodprov idag och därför får man inte käka på ett bra tag. men är då inte missnöjd över att vi hade sovmorgon till 1 iaf! så nu sitter jag här på min info&layout timme och fattar inte mycket alls. kan inte egentligen inte göra något eftersom jag ännu inte har mina anteckningar. men hoppas på dom imorgon!! sen blir väl hela helgen till att plugga.. har en inlämningsuppgift som ska inte på fredag, ett prov på måndag + en rodovisning sen några uppgifter i olika ämnen som ska in.  men jag fixar det! hoppas alla ni andra har det bra. puss!

Kommentarer
Postat av: Antonia

Prov i vad? :o

2009-01-14 @ 17:29:07
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0