7/1

-Linnéa
kan lova att det var jobbigt att kliva upp imorse, somnade 5 och skulle upp 6. så det blev en morgonpromenad upp till sjukhuset utan stress, hann i god tid. trodde att jag skulle få göra bort mina prover idag men sen när läkaren frågade om jag fastat, vilket man måste göra innan man tar blodprov så kom jag på att det hade jag ju inte gjort, suck.. så jag fick en tid till labbet imorgon kl 7, förstår inte hur jag ska orka. sen fick jag tydligen en tid till vårdcentralen så jag tror inte att det kommer bli någon skola alls för mig imorgon. verkligen inte otippat, typiskt att jag får läkartider på första skoldagar då man får som mest info om allt.. hur som helst, det löser sig alltid! är iaf helt jätte glad över att träningen börjar imorgon. visst jag har åkt på en liten förkylning men jag ska träna ändå, men kommer ta det lite lugnare. nu blir det iaf iväg igen, ska bara göra i ordning lite mat innan morsan och jag ska köpa mina tapeter. har ännu inte förstått hur jag ska hinna med allt idag men som sagt det löser sig alltid!

  

greatest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0