8/1

-Linnéa
första skoldan efter lovet, verkligen inte trevligt.. ville bara hem och sova men jag lyckades iaf med hela dagen förutom sista lektionen(A) lixom första lektionen på matte B sista timmen,jag orkade verkligen inte. kanske inte så bra gjort med tanke på att det var första dagen.. men jag var både sjuk och trött! hur som helst, första lektionen var helt okej, tror vi var runt 5 st på lektionen (inte ovanligt kan jag lova) så det slutade med att vi fick lite info om de kommande lektionerna sen fick vi sluta för att vi var så få. sen vare bara en lektion innan lunch och en efter. det var lektionen efter lunch jag skippade tsm med malin och christina. vi skulle just gå till stan när vår lärare fråga vart vi var påväg så vi sa att vi bara skulle hämta lite saker för att sedan komma till biblioteket. vår mattelärare sa att hon skulle vänta på oss där. urchh vad hemsk jag känner mig, vill inte veta hur länge hon stod och väntade hehe (A) sen blev jag påmind idag att jag har ett ogjort prov som jag glömt att göra.. så det blir prov nu på måndag, fyfan.. men jag fixare! så efter vi lyckats smita från sista lektionen blev det en sväng ner på stan tsm med Malin. blev ett par nya brallor tack vare malin! jeansexpert kan jag lova! jag har verkligen skit svårt för att hitta jeans men detta löste sig tack vare malin. thanks baby! efter rundan på stan blev det en snabbis hem för att sedan promenera till träningen. var övertaggad kan jag lova fast jag var lite kraslig men detta pga att cheerleading är verkligen den bästa drogen, får mig verkligen att lägga allt jobbigt och sidan och ta fram mitt bästa humör. alltid lika glad när jag kommer och lämnar träningen. tjejer kärlek till er<3 som alltid gick träningen hur bra som helst! i sommar blir det en del uppvisningar som tex kulturnatta sen en del övning vid olika stränder, något jag veerkligen ser framemot!! syrran skickade just över disturbia som jag ännu inte hunnit se klart så ska se den strax ska bara länka upp en bild på mig och naima innan utgång på nyår. hehe kommer tyvärr inte lägga upp de resterande bilder eftersom naima kunde verkligen inte sluta skratta åt något som jag ännu inte kommit på vad det var. så denna bilden är väl den mest seriösa. naima, you look great! kommer aldrig glömma detta nyår, minnesvärt kan jag verkligen lova!



blev tvungen att klippa bort söta naaima! ;(

  


Kommentarer
Postat av: NAIMA

MEN NEEEEEEEEEJ =( JAG SER UT SOM EN TJOCK BABIANNNNN :( :( :( :( :( ta bort linnis :9

2009-01-08 @ 23:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0