9/1

-linnéa
när jag äntligen kommit i tid till skolan så är ingen här? vart håller alla hus? skulle inte förvåna mig om vi skulle ha sovmorgon eller något liknande, inte ovanligt att jag missat det haha. som igår var jag supersäker på att vi började halv 9 men det var tydligen 10.40 så fick sitta på skolan utan datorn eftersom den hade jag glömt hemma. jippi.. haha orkar inte om det ska vara samma sak idag;P känner mig iaf hur pigg som helst även fast det bara blev 5 timmars sömn. men de är fredag så det är bara att ta igen sömnen under helgen. idag känns det taggad, det blir fest. naima du ska med oavsett om du är sjuk eller inte!!! (A) sen lördag blir det att träffa tjejkompisar från laget och träffa tage, vilket var ett bra tag sen så det ser jag framemot, och nej, jag ska inte inte bli sjuk! sen söndag blir ordentligt med plugg.. jag vet så mkt som att jag har prov med min lärare ann men ingenaning om vad. så glömmer jag att fråga min lärare kommer mitt resultat hamna i botten. varför ska ett provtillfälle hamna andra veckan efter lovet? visst det kan vara bra att göra bort det men samtidigt orkar jag inte plugga på en söndag då jag har träning och borde vila upp mig inför kommande vecka.. glömde lägga upp bilderna från första skoldagen så dom kommer ikv! vaaaaaart håller ni hus klassen?? 



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0