less

-Linnéa
ojj vad jag känner mig virrig just nu. sandra berättade att vi har prov på fredag och jag visste inte om det, hur är det möjligt, jag som alltid brukar ha koll på skolan. men på senaste tiden har mycket varit upp och ner.. har varit borta från skolan men fick varning trots att det var giltig frånvaro. haha var det någon som inte fått varning i klassen? är bara så less just nu.. men det är bara att bita ihop, en redovisning, tre inlämningar och 2 prov i veckan.. jag fixar det! slutar iaf min lektion i inköp och varuhantering nu. känns iaf bra att jag fått något helt färdigt!! så blir lite extra tid till att plugga till provet som tydligen ska vara på freda. nu är det 5 min rast sen min sista lektion för dagen som slutar fyra. puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0