3/1

-Linnéa
godkväll, ville vara berätta att jag är hur nöjd med nyår som helst, umgicks med vänner som betyder väldigt mycket för mig. kvällen började hemma hos mig med syrran, hennes kompisar, jag och mina kompisar med käk och nice musik. sen skiljdes jag och mina polare åt med syrran och hennes polare. kvällen fortsatte på mariehemshöjd där vi stannade nån timme sedan fortsatte vi vidare till en kompis där vi stannade ett tag för att sedan dra oss vidare in till stan för att fira det nya året. men det bästa av allt, jag fick träffa dig. jag vet inte vad det är, men du får allt att kännas så bra.

idag har jag iaf varit med naima hela dagen. vi gick först på stan en sväng sedan åkte vi till naima där vi lagade hur god mat som helst. sen började vi se en film som heter disturbia han dock inte se klart den för att vi skulle till några polare på gimonäs. hade hur trevligt som helst! vi såg på saw, snackade sjukt, gick ut med robbanschihuahua, och promenerade till maxi för att boysen skulle köpa käk. just det, jag får ju inte glömma ..... gav robbans kissen en bitchslap. sen när vi skulle till bussen stod vi och väntade minst 20 minuter, har inte frusit så mkt någon gång. men inte alls förvånad att inte bussjäveln kom.. så vi promenderade till naima. det första som gällde var att kasta på sig mjukisbyxor och koka ett glas te,och nu sitter vi här i sängen hemma hos naima med en datorn var, det kan som inte bli bättre(= vi har iaf bestäm oss för att sitta uppe hela natten, så nu är det nog dags för att fixa i ordning käk för den långa natten. har verkligen inte käkat bra idag.

får se hur pigg jag är imorgon då haha. blir iaf att träffa en kompis från sthlm som är här och hälsar på, var lite mer än ett år sen vi sågs nu så ska bli riktigt trevligt. blir bowling med eija, anna, erica, martina och jag sen käk efter. minns knappt när vi umgicks alla tillsammans. måste varit någongång i 9an?

lägger upp en bild imrorn på naima och den supersöta chihuahuan.
puss!


Sinä olen ihana!
Somewhere over the rainbow, skies are blue, and the dreams that you dare to dream really do come true.

you are the greatest!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Låter som att du hade ett riktigt nice nyår iaf! :) Hoppas allt löste sig idag, ring gärna och berätta sen hur allt blev.



Vi måste ses nån dag älskade vän, det blir alldeles för sällan! Kram

2009-01-03 @ 17:55:09
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0