tjabba!

-Linnéa
hur kass kan man vara? det var precis som jag sagt, jag kom till skolan åtta men började halv 11. var inte lite less när detta har hänt 2 dagar i rad nu haha. somnade nästa på bänken utanför klassrummet men det blev betydligt bekvämare när jag satte mig i soffan inne på bibblan. kunde dock inte sova där eftersom jag var tvungen att plugga.. blev ändå inte så mkt plugg för att min dator dog mitt i allt, och som vanligt hade ja glömt laddaren hemma. haha jag orkar verkligen inte mig sj just nu haha. idag kände jag mig verkligen engagerad på småföretagandelektionen men det slutade med att jag bara satt och gjorde ingenting. jaa jag hade ju inte så mkt till val när kikki lovat att komma till skolan idag för att ge mig anteckningar som jag behövde för att kunna göra något överhuvudtaget. men kikki dök aldrig upp.. visst det kanske inte blev något plugg men hade riktigt nice med malin,nadja,naima. haha en massa bilder kommer upp senare. bara så sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag var faktiskt påväg, men fick lov och springa tillbaka för att spy. Så kände mig inte så fresh att dra till skolan då!

2009-01-11 @ 23:39:15
URL: http://cuntareller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0