right kind of wrong

-Linnéa
Godmorgon! Helgen har varit nice, fredagskvällen började hos jessi, vi hoppade runt som galningar i hennes säng till vår låt "forgive me", har några videoklipp från fredan som jag skrattar åt varje gång jag ser! dom kanske kommer upp senare ;) vi fortsatte in till stan för att  möta upp 2 kompisar som skulle till samma fest. kan lova att det var random i början, satt massa 12 åringar på festen haha. blev hyfsat bättre när rätt folk kom. men jag och jess hade som roligast i tvättstugan! ambulansen kom för att hämta upp en kille så jag, jessi och några drog vidare till statoil för att boysen skulle käka. så när vi sitter inne på statoil kommer en kille fram som vi tidigare träffat på festen och lägger armarna om oss och säger "här har vi ju kvällens lebbpar" våra polare tittar på oss som stora frågetecken. killen hade tidigare på festen kommit fram för att säkert ragga på jessi, så ganska snabbt in i samtalet säger jessica att vi är lesbiska. killen svarar tillbaka: jahaa, aah.. men jag vill att ni ska veta att jag satte mig inte här för att ragga, ville bara vara lite social, föresten är det coolt med lesbiska. haha det var bara galet! vi fortsatte sedan vidare till bräntis idrottshall. är det långt från obs till bräntis? nerrå, det går fort. yea right.. kan lova att jag var mer än less när vi kommit fram, jag och jess hade gått i högklackat hela vägen. inte nog med det skulle grabbarna ta några genvägar så vi fick springa ner från stuphöga backar i klackar. måste ha tagit mer än en timme att promenera dit, urcch! vi kom dit runt 1 och det första blev att kasta av sig skorna, kunde knappt stå upp när vi var framme! jag och jess hängde där med nåra tills klockan blev 6 på morgonen då tog vi den första bussen hem. var helt sjukt trevligt !! kom hem lite efter 7 och klev upp 11 för att sedan gå på stan med en lagkompis. haha inte lite trött den dagen. gårdagen var oxå super! har ni haft en lika trevlig helg som jag? nu blir det massa plugg sen träning puss !


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0