much can change over a day

-Linnéa
imorgon är sista dagen på lovet, och jag ska upp 6. japp du läste rätt. jag har läkartid jääätte tidigt på morgonen som vanligt.. och nu när skolan just ska börja har jag som aldrig brukar vara sjuk blivit det.. har helt sjukt ont i halsen, fast det är värst på morgonen och kvällen, sen äre hosta och nu känner jag mej yr och har huvudvärk. kan det blir bättre? oasvett detta så blire ändå ut imorgon. så först blire läkaren, köpa tapeter till rummet med morsan, träffa minna och eventuellt gå på bio med några kompisar, lust att hänga med? och sen fira mamma som fyller år.


förlåt om jag gjort dig förvirrad och ledsen. jag önskar jag kunde göra det ogjort.. jag behöver verkligen dig!

I think of you
when life gets me down
and i'm going to think of you even
when you're not around

Kommentarer
Postat av: naima

every little thing, is gonna be allright



baby, jag finns för dig! <3

2009-01-06 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0