12/1

-Linnéa
kändes alldeles för jobbigt att bära med sig datorn i fredags eftersom det blev direkt till naima efter skolan, så har varit utan datorn hela helgen. skulle upptaterat tidigare för att lägga upp lite bilder från första skolveckan men dessa bilder kommer in ikv. fredagen blev ganska lugn eftersom både jag och naima ännu inte hade blivit friska så vi lagade mat, såg på let's dance och patade om allt och inget. lördags blev det en runda runt stan med evelyn och frida, en saw film och en en del planering över sommarens träning. det blir en del uppvisningar och träning på stränder! något jag verkligen ser framemot!! nu sitter jag iaf på min första lektion i matte B, gaaalet säger jag bara! vi är runt 16 i klassen och vår lärare är inte bara lite orolig över att vi inte kommer klara matte B. hon gissar på att det är runt 8 som kommer klara det eftersom det var så pass många som inte klarade matte A. tror nog att alla kan fixa det, det gäller bara att hänga med så löser det sig! mitt nya schema börjar gälla idag och kan lova att det är inte nice, går typ till 4 nästan varje dag..  måste nog börja engagera mig lite mer nu. puss på alla!

piercing den 28/2 tagga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du pierca dig? :) naveln?

2009-01-12 @ 16:24:07
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: Filippa

nice med piercing linnéa, var? :) :) :)

2009-01-12 @ 19:33:05
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0