Utkast: -Linnéa då ...

-Linnéa
då sitter man här på info&layouten och har äntligen fått en dator att fungera! har ännu inte hunnit hämta ut den rätta boken till ämnet så min lärare fick kopiera upp några uppgifter. första uppgifter gick helt okej, men dom andra är omöjliga eftersom min lärare lyckats kopiera bort halva bladet så jag ser inte vad jag ska göra.. så jag tänkte passa på att kasta in ett inlägg. sen helgen har jag funderat att hoppas av skolan, tro det elller ej! jag som tycker så mycket om skolan, linjen och klassen, är väl bara less helt enkelt.. och bara genom att ha varit borta 2 dagar från skolan så har jag missat en hel del. sen har jag även en del saker ogjort sen tidigare som jag måste ta itu med. jag måste komma på andra tankar så att min motivation kommer tillbaka. som jag brukar säga, träningen är min drog och får mig alltid att tänka på annat. så träningen är alltid det bästa! jag fixar det!

 fick höra att johanna har nu bestämt sig för att ta uppehåll denna termin. jag förstår dig! det är din sista termin i skolan så det måste vara tufft!! men är jätte glad att du kommer tillbaka efter sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0