one thing changes everything..

-Linnéa
eftersom det endast blev 4 timmars sömn i fredags och 4 i lördags så skulle de bli tidigt i säng igår. visst, la mig 10 och somnade runt 11, helt okej. hann sova en timme sen ringde mobilen, det var jess. jag var helt väck när jag svarade. jess frågade varför jag låg och sov nu, så tidigt. jag trodde att klockan var 12 på dagen vilket den tur inte var.  somnade om runt 2 och vaknade 6, vilket jag trodde.. men när jag kolla klockan var den 8. fan! första dagen på året vi endast går halvdag och så lyckas jag försova mig, missar hela första lektionen.. gick inte heller på de resterande lektionerna efter jag fått höra något som gjorde mig ledsen och väldigt besviken.. det handlar inte bara om en sak, utan du ljög mig även rätt upp i ansiktet, självklart trodde jag på dig eftersom du är min bästa vän! du säger att jag ska respektera dej för något du gjort? vem är det som ska respektera vem egentligen? känner mig både osäker och förvirrad nu. visst man kan göra saker som man ångrar, det gör vi alla, men det finns gränser. varför göra saker man inte kan stå för? jag känner att jag har ingenaning om vart jag har dig just nu. hur ska jag kunna lita på dig att inget mer hända efter detta? var det verkligen värt att sätta hela vår vänskap på spel? minä uskoimee sen merkitse enemmän..

dagen fortsatte iaf ner på stan tsm med jess, emma och therese. verkligen inte en passande dag att gå på stan på. hade så illa träningsvärk att jag inte alls kunde slappna av, ville bara lägga mig ner, kändes som att jag bar runt på en 100 kilos människa på mina axlar. som tur var fick jag massage av jess, bästa massagen någonsin! blev iaf bussen senare till jess där vi lagade super god middag! senare tog vi en promenad till en affär för att handla lite. jag berättade till jess att jag vill ha super kul ihelgen, verkligen en minnesvärd helg så jag och jess slog ihop våra kloka huvuden och bestämde oss för en bastukväll på fredag i huset 3 meter från jess. kan det blir bättre? allt är nästan klarplanerat så detta blir toppen! det blev även några videofilmer på både mig och jess, det var galet roligt kan jag lova. måste nog godkännas av jess innan dom läggs upp om dom nu gör det ;) tack för att du räddade min dag jess, du fick mig på andra tankar baby. you really make my day!


      


Kommentarer
Postat av: Naima

Lyssna, grejen är att ingenting kommer bli bättre om du inte vill prata med mig.. och jag hoppas att du vill att det ska bli bättre.

2009-01-27 @ 09:32:04
Postat av: Jessica Reina

im the best olalalalal fuck the rest hahah! du o jag darling du o jag !

2009-01-27 @ 14:02:14
Postat av: Jessica Reina

2009-01-28 @ 10:49:45
URL: http://bazzbarast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0