godkväll!

-Linnéa
Sitter här och försöker plugga till ett stort svenska prov som jag ska ha imorgon. har varit så trött idag att jag inte haft speciellt mkt ork till pluggandet. så jag pluggade lite, somnade, pluggade och somnade. så höll det på tills jag äntligen lyckats läsa igenom hela kapitlet, men när jag var klar så kom jag inte ihåg ett ord av vad jag hade läst? undra hur det här kommer gå imorgon.. känns egentligen inte som en idé att fortsätta plugga eftersom nu har jag även fått huvudvärk.. det kan nog inte bli bättre än såhär hhaaa! som jag alltid säger, jag fixar det och det är precis vad jag ska göra, provet är trotsallt en stor del av betyget, så det blir bara att bita ihop och göra det bästa av det!

jess ringde just och berättade om sin dag, I'm happy for you!
Helgen kommer bli toppen!!


min guldstjärna!

nu ska jag fortsätta plugga så jag får det bortgjort. jag som ville se oth ikv men det blir förmodligen inte av eftersom syrran ska skicka men hon ligger och sover, jag får verkligen inte upp henne! det får väl vänta tills imorgon, fast då har man förstås inte tid.. ajaa, puss på alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0