6/1

-Linnéa
provade min kompis jeans här om dagen och jag bara så fastnade för dom! det är ett par jeans från flott, deras stretchigaste jeans som dom har, känns som att man endast har leggins på sig. verkligen dom bekvämaste jeansen. så idag skulle det bli att köpa ett par men när jag kommer dit och beskriver jeansen så berättar personalen att det är dom populäraste brallorna så självklart är dom slut i alla färger i min storlek och kommer inte in förens i februari.. fortsatte iaf ett tag på stan med några tjejkompisar sen blev det en fika på stan med filippa, hur mysigt som helst. eftermiddagen träffade jag frida, hon hade lagat en supergod paj som hon bjöd mig på, du får inte glömma att ge mig receptet sen! kvällen blev av till att snacka mesta dels om något som jag gjort, något jag verkligen ångrar.. fan att allt ska vara så svårt.. det jag skrev och sa var ingen lögn. you really are the greatest!

frida jonsson förstår mig verkligen på allt sätt och vis. hur invecklat situationen än är så är du alltid till hjälp och förstår. när situationen är talad till dig så förstår du direkt och då känner jag mig genast lugnare. vänskap i 5 år nu, happy to have you!
 

kvällen fortsatte iaf med en sväng till någon affär på grubbe, det blev ben&jerrys såklart och filmen wild child, helt okej film. sen blev det en sen kvällspromenad hem, hur skönt som helst. tid till att tänka på dig..

kom nyligen hem, har varit ute och gjort patrik sällskap medans han tog en cigg. vet inte hur länge sen det är nu, men skulle gissa på att det var ca fyra år sen jag och frida umgicks med honom. var riktigt trevligt att träffas!

just you! and thats true..  I think of you
when life gets me down
I think of you
When you're not around


   

where do i go from here, i'm so lost. shouldn't have to be like this, shouldn't have to feel like this..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0