yes!

-Linnéa
Då har 2 av mina individuella kurser börjat i skolan, massage och engelska B. massage känns slappt så det kommer nog bli bra sen är det alltid bra med engelska B. skulle väl gissa på att det var ett år sen nu jag hade engelska så det ska bli kanon att ta igen en del och utvecklas yttligare. blev ingen skola idag pga några ärende som skulle göras. ännu en gång, tack frida för att du följde med! det blev iaf en runda ner på stan tsm med frida, hittade 2 par skor och en tröja. nu har jag just kommit hem och mamma berättade att mercedes hade skärt sig på en kniv i skolan och är nu på akuten!! hur är det med dig?!? idag när jag satt i ett samtal så ringde min mobil först var det jessica som kommit hem från spanien!!! sen var det killen som fortsätter ringa från pakistan eller något liknande fast man bett han om att sluta ringa. haha ge upp! föresten, någon som vet hur man avvisar nummer? Här kommer iaf några bilder från förra veckan. nu måste jag äta innan jag ska iväg till träningen så puss på alla!



piercingen kommer bli i naveln men ska nog passa på att ta 3 till hål i öronen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0