18/7

- Frida
har inte haft så mycket tid till att skriva under dessa dagar, det har varit så underbart väder. dagen började med nydala, där det var så himla kallt i vattnet att jag inte ens kunde stå där i med fötterna. det blåste även en massa, men medans solen var framme och vinden lagt sig var det riktigt behagligt ute.

slutade iaf med bad hos farmor, dock blev det en chock när jag hade doppat mig men det dröjde inte en lång stund så hade jag vant mig med det.
jag åker ju på måndag, klockan 04.00 hade vi tänkt (åker bil.) beräknar att vara i sthlm kring 1-tiden så det blir perfekt. då får jag äntligen träffa linnéa, det var alldeles för länge sen vi sågs!


pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0