2/7

- Frida

det har blivit väldigt dålig uppdatering på sista tiden men har för det mesta väldigt fullt upp mest hela tiden känns det som.

som ni säkert läst i linnéas inlägg tidigare så blev det bettnäs igår, men det resulterade i ös regn. det var helt sjukt, det bara öste ner och där låg vi i bikini, kanske tur det?
blev ice age 3 också, och den var ju rolig på sitt sätt! ett gott skratt förlänger livet, inte sant?

hann en sväng till samme också för att inte glömma det! efter det blev det till att köpa vattenmelon&jordgubbar som blev min middag igår! våldgästade även angelica, alltid lika roligt,hih.

idag har jag hunnit vara på strömpilen, det blev endast ett nagelack som inhandlades. blev även super sugen på ett par skor ifrån din sko, ska försöka leta upp bilden här på internet så får ni se dom.

nu ska jag en sväng på stan, måste förbi swedbank för att fixa lite saker. lägger sedan upp en bild på skorna+det jag beställt som kommer nästa vecka!
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0