28/7

- Frida
Idag fick jag verkligen sova ut, jag vaknade halv två och hanna skulle komma och hämta upp mig två. För att senare åka till campus för att se när grabbarna skulle spela match.
Jag tror att vi yrade runt på mariehem, marieberg, nydala & universum ett bra tag innan vi hittade dit vi skulle! efter matchen åkte jag direkt till linnéa för att sen gå på stan en liten stund.

Nu har vi precis sett klart en wallander film, spännande var den. Jag tycker verkligen om thriller's när det händer någonting hela tiden och när det är spänning under hela filmen. Dessvärre är det för den/dem som ser filmen med mig, men det är en annan historia.

Tänkte lägga upp bilder från Sthlm nu ikväll, så håll utkik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0