29/7 sooool!

-Linnéa
idag blev det stan med hanna och frida i kanon vädret! det blev lite bankärenden och förbi några andra affärer. jag hittade tillslut babys födelsedagspresent i sista butiken vi var i. sen handlade jag även dust it(för dom som inte vet är det ett mattgörande volympulver till håret) till mig själv. kan bara säga att det är kanonbra! passar perfekt om man inte orkar tupera håret varje dag, pudra bara på lite dust it så sitter det hela dagen! vi tog även en fika på cafestation där vi satte oss i sf parken för att njuta av solen.

nu har jag just tagit en dusch och ska strax laga lite middag innan jag ska möta upp baby, hanna och viktor. vi hörs senare!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0