3/7

- Frida

hello sunshine's! just nu sitter jag med slingor i håret, ska vänta i femton minuter till innan jag ska skölja ur det. hoppas det blir bra!

igår hittade jag ett par ljusa jeansleggins på veromoda som jag tillslut köpte, har kollat på dom ett bra tag men har aldrig känt att jag varit tvungen att köpa dom. har igentligen alldeles för många jeans, men dom var 50% på, så jag slog till!

vi var som sagt i fannys stuga igår, och där hade dom två hästar. red barbacka på den (ifrån förra inlägget) men red även helt själv på en f.d cirkus häst! riktigt stolt över mig mig själv, och ni som känner mig förstår att det inte är ofta det händer att jag sätter mig på en häst.
har stor respekt för dom djuren om jag ska vara helt ärlig! konstigt nog så har jag inte träningsvärk idag, brukar få det dom få gånger sofia har näst intill tvingat upp mig på en häst! så jag känner mig ganska nöjd.
har varit hos mormor i stort sätt hela dagen, har städat hela hennes lägenhet. dam-torkat, damsugat, rengjort & skurat golven! vad gör man inte för sin sjuka mormor?

imorgon vankas det fest, häggsjö festen som är en årlig sommar-fest i häggsjö där min farmor bor! det kommer säkert bli super trevligt tror jag!
 som ni säkert vet så har linnéa dragit söderut nu, kommer vara borta ca en månad. endast 3 veckor tills jag träffar henne, men då i stockholm!
gonna miss u babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0