deelicious back!

-Linnéa
my darling is back! jag har inte träffat jessi på en månad eftersom vi båda varit bortresta. men igår kom hon hem och idag har vi varit helt crazy, ja ni såg ju bara tidigare inlägg, haha!  det går inte ens sekund och vi har tråkigt. vi kommer alltid upp med allt crazy som måste göras! vi har redan börjat planera jessis födelsedag, jag säger bara; crazyyyy! vi har även varit med vår killkompis rabin som är kanon, aaah vad jag har saknar er! kolla in jessis blogg! jag lovar er, det finns inte någon i närheten av henne. som sagt allt i ett!


imorgon är det min stora dag! 18 år! ska se till att sova ut riktigt ordentligt!
blir först förfest med några brudar och senare fest i kassjö.

vi hörs senare!
ni kan räkna med att det kommer tas oooordentligt med bilder!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej kollade in din blogg och såg att du skrev att du varit på fest i Kassjö haha komiskt jag bor där nu xD



hoppas allt är bra och så träffar inga ifrån högstadiet längre, eller ja Victoria och Felicia går ju på samma skola som mig men vi säger typ bara hej åt varann :S

2009-09-03 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0