fortsättning på skåneresan

onsdag
Idag blev det sovmorgon om man jämför med igår, jag och my vaknade runt 10. våra planer för idag var att åka in till ystad för att gå på munkmarknaden men så blev det inte. vi åkte däremot till ystad för att hämta upp jocke(min gamla granne) för att sedan åka till honom. där drack vi te på bakgården i strålande sol och åt ben&jerry´s. senare tog vi en promenad till mitt gamla hus där jag bodde för ca 11 år sedan. måste säga att det kändes overkligt men samtidigt riktigt kul att gå dit. såklart skulle vi fota en massa men det kändes dumt att fota någon annans gård, så vi ringde på och frågade om lov. dock så öppnade ingen. det blev en massa foton ändå. tog kort på huset, bakgården, foton på mig, jocke&my, foton på jockes valp, foton på jockes bror och en massa andra bilder. kommer självklart lägga upp bilderna här senare! resten av kvällen har betstått av att se "the exorcism of emily rose", skrämma upp varandra(fråga mig intee varför) och lägga upp planer för resterande dagar innan vi beger oss till sthlm!

nu ska vi iaf sova. vi ska upp tidigt imorgon för att möta upp mys gudmor. jag ska även möta upp en gammal klasskompis för att ta en runda i stan och senare åka hem till henne. tror att det var runt 5-6 år sedan jag träffade henne sist.

vi hörs senare. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0