guidetur i huddinge!

-Linnéa

malin som jag bor hos här i huddinge kom hem runt 6, vi lagade middag och gick sedan ut på en promenad. eftersom malin jobbar från 8-6 så måste jag sysselsätta mig med något på dagarna. hon tog mig på en gudietur för att visa mig centrum och vilken buss jag ska ta för att kunna färdas lite hit och dit. nu när jag har lite koll på huddinge hade jag tänkt ta mig en runda i stan imorgon och sedan åka och bada. hon visade mig även hur jag tar mig till märsta som kommer bli nästa ställe där jag ska bo, alltså hos mig tjejkompis eija.

sista veckan innan jag åker hem kommer jag bo med frida här i huddinge hos hennes faster. så det var perfekt att jag fick mig en gudietur här. nu ska jag iaf se lite tv.

vi hörs imorgon!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0