huddinge!

-Linnéa


tisdag
smart som jag och my var valde vi att packa just innan vi skulle sova, tror att vi vart klara runt 1. åh andra sidan hade vi super kul när vi packade! vi hade verkligen saker över hela rummet, knappt så att man kunde se golvet för att det täcktes av så mycket saker hehe. jag och my har inhandlat en del saker så vi fick lov att hoppa på resväkorna för att rymmas med både de vi haft med oss och allt vi handlat! men så kan det gå :) är bara lite orolig över hur jag ska rymmas med resten som kommer att inhandlas!:O ska ju trotsallt stanna nästan 2 veckor till! hur som helst var vi super trötta efter den långa dagen som vi somnade nästan direkt vi var klara med packingen. mys pappa kom in och väckte oss runt 10 då frukosten var klar. vi steg upp, packade resten och begav oss sedan iväg till huddinge. det tog ett tag att hitta till huddinge här jag ska bo nu i 3 dagar innan jag åkte till märsta, där jag ska träffa upp en tjejkompis och bo med henne i 3 dagar! sedan kommer frida, hanna och angelica som jag ska bo tillsammans med i drygt en vecka. jag längtar! 

idag ska jag se till att göra det till en lugn dag! jag har hållt igång varje dag sen denna resa började! så nu ska jag promenera till en affär för att handla lite mat. får se hur det kommer sluta;O jag som verkligen är urusel på att hitta!
vi hörs senare!
kram

miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0