I just want sunshine

- Frida
idag är en sån dag som jag bara glider runt i mjukisar & linne och käkar glass. just nu kollar jag på o.c, gah! jag blir ju beroende av det när jag väl har sett ett avsnitt...
jag har även hunnit göra en beställning med pappsen som är på ikea just nu, kommer säkert bli perfeekt med lite nytt till rummet.

3 veckor och 5 dagar kvar, innan skolan börjar. jag kan inte förstå hur fort det här sommarlovet har gått, helt insane! är  dock väldigt besviken på vädret, har ännu inte tagit ett natt-dopp som ändå är ett måste på sommaren. borde väl ha tagit tillfället i akt, I guess.


här har vi; malin, jonna, anna, benjamin, jag & hanna hemma hos ida för några helger sen!

Kommentarer
Postat av: javaneh

hejhej:)jag har bloppis i min blogg med helt oanvända klänningar och jeans! http://javiie.blogg.se/2009/july/bloppis.html#comment

2009-07-28 @ 17:10:53
URL: http://javiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0