life's a bitch, sometimes.

- Frida
för ca ett år sen, åkte min kusin ner till afghanistan för att hjälpa till inom FN. han är där som FN-soldat för att skydda dom som bor där i området så att det ska bli tryggare för dom. varje dag får han gå runt i varma tjocka kläder, i värmen som stiger upp mot 61 grader. (det var så pass varmt sist jag fick höra hur han hade det.)

när jag läste västerbottens folkblad idag, ser jag den här artikeln:



dom svenskar som åker dit, ska vara skyddade på ett så pass bra sätt att dom inte ska utsättas för ex. bomber, skott osv. men frågan är bara, är dem tillräckligt skyddade?

det finns en rädsla inom mig, som bara blir större och större..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0