lovekiss

-Linnéa

ledsen för en riktigt kass uppdatering. ville bara säga att jag lever. jag är såklart fortfarande kvar i sthlm och har det super kul!

efter att jag lämnat huddinge i fredags åkte jag vidare till märsta där jag möttes upp av min kompis eija och hennes syskon. jag hann inte ens hem för att lämna min packning när jag mött upp eija utan det blev med detsamma in till stan. där stannade vi tills vi fixat allt inför kvällen. det blev då fest senare på kvällen,(kommer upp bilder senare).

eftersom eija skulle på fotboll igår med en kompis så träffade jag upp jimmy(eijas halvbror) i stan för att fördriva tiden. vi var ute och åt och han guidade mig runt i stan. jag, eija, natalie, jessica och jimmy var även på bio igår, vi såg harry potter. kan säga att det var en tuff upplevelse att se bio på en av sveriges största biografer. filmen var riktigt bra!

idag tog jag, jimmy och eija en sväng i stan för att jag senare skulle möta upp frida, fridas faster, hanna och angelica  på centralen i sthlm. vi alla satt där ett tag och planerade veckan lite lätt. sedan åkte frida, jag och fridas faster hem till fridas faster i huddinge. jag och fridas hade en massa att prata om eftersom det var 3 veckor vi senast såg. nu har vi just ätit och frida hoppade in i duchen. vi ska verkligen göra det till en lugn dag idag. (frida har inte sovit i natt och vi har en lång dag som väntar imorgon).

planerna för mig och frida imorgon är att åka in till stan för att möta upp hanna, eija och jimmy för att sedan shoppa tills det blir grönan för frida, hanna och angelica. jag ska dock inte med på grönalund eftersom jag inte åker karuseller, så jag ska istället umgås med eija och jimmy. 

jag har varit borta snart i en månad och snart bär det hem, men inte riktigt än! jag ska först härja runt här i en vecka till med brudarna!

nu ska jag ringa hem för att höra hur allt ligger till uppe i umeå.
vi hörs senare senare
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0