oh, baby baby

- Frida
åh, idag (måndag) är det bara en vecka kvar tills stockholms resan! kan inte förstå det, men det känns otroligt skönt att komma bort lite, så jag får tid att tänka på någonting annat än det som händer i Umeå. dessutom känns det såklart bra att ha gjort något vettigt i sommar, inte bara levt livet.

kom isäng väldigt sent igår, eller imorse kanske jag ska säga.  men ska absolut inte klaga.
tro det eller ej, men när jag vaknat till så satt jag mig på cykeln och cyklade upp till i20 för att prova på den där "hinderbanan" som finns där. vaknade iaf till på ett bra sätt. kvällen fortsatte sedan med målning, basket & beach volley. har fruktansvärt ont i handlederna, tror att jag måste lära mig tekniken lite bättre.

imorgon ska jag på stan med hanna, riktigt längesen jag var där. kvällen är ännu inte planerad, får ta det som den kommer helt enkelt.

baby, baby, baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0