rubrik

- Frida
sådär ja, nu har jag tid med att skriva lite här i bloggen.
som ni såg så spenderades gårdagen på öppningen av o'learys, det var mycket trevligt.
jag och hanna kom dit vid halv åtta tiden, och bara umgicks och åt popcorn. det fick bli zingo för min del, medans hanna beställde smirnoff ice. jaa, livet är hårt ibland så enkelt är det ; ). har väl inte så mycket mer att säga om den kvällen, angelica & a kom och gjorde oss sällskap i ca tre minuter, innan vi lämnade stället.

nu har jag börjat få en del klarheter, angående Stockholms resan. det blir eventuellt så att jag & Linnea stannar i en vecka, alltså till den 27:e eftersom att min pappa kommer till Stockholm från Öland då. blir nog billagast & bäst på det sättet skulle jag tro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0