simply the best

- Frida

jag har inte varit så aktiv här i bloggen dom senaste dagarna, har haft lite fullt upp och knappt varit hemma någonting alls. som sagt så fick ni ett smakprov av kvällen, i bilder. det var trevligt på häggsjö festen, men samtidigt väldigt besviken över hur dom hade arrangerat det. orkar inte förklara hur det brukar vara, och varför besvikelsen var så stor! blir ett låångt inlägg isåfall.
kvällen fortsatte iaf när vi kom därifrån kring 10-tiden då det blev en hel del basketspelande. efter en låång match så bestämde vi oss för att åka ner på maxe4 för att käka, där johan palm befann sig. som ni vet, så hör han kanske inte till en av mina favoriter men lite kul var det iaf att se hur många tjejer som var i 18-19 års åldern som gick fram till honom inom loppet av en kvart!

nog om det, ikväll så var vi i fannys stuga och jag måste bara erkänna att jag var liite taggad på att rida. man kanske inte får vara allt för taggad, för det slutade inte så jätte bra.
hästen fick syn på en gubbe som kom gåendes med en hund, (och hästen var inte alls beredd på det). så den hoppade till, och jag efter. höll mig iaf kvar på pollen, vilket jag är mycket stolt över.

det verkar som att det ska vara dåligt väder här i veckan, bara regn, kallt och grått. så jag har laddat upp med alla säsonger av O.C som jag ska ligga och se hade jag tänkt. vi hörs imorgon!

pusss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på din blogg? Bli då medlem på http://www.woopa.se/signup.php?ref=bbbaby och få 25kr i startavgift! Sedan kan du tjäna pengar som du kan köpa exakt vad du vill för. Puss! :)

2009-07-06 @ 14:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0