sthlm i själva smeten

-Linnéa

måndag
dagen började med att jag och my vaknade runt 10 för att sedan åka in till själva stan i sthlm. vi åkte dit med mys bror, pappa och pappans tjej. eftersom mys pappas tjej bor här i sthlm fick hon guida oss genom stan, visa vart alla butiker låg osv. pga av att jag och my shoppade igår i över 7 timmar blev det inte ansträngd shopping idag, vi var alldeles för less i fötterna från gårdagen. självklart blev det ändå en snabb sväng igenom de flesta affärer. det som var mest efterlängtad var såklart ben&jerry´s baren i sthlm! kanske man ska skaffa sig en lägenhet just över(?) vi åkte in till stan runt 12 och kom hem 6. nu ligger jag och my här i sängen och väntar på mat. ikväll blir det filmen "pappa på livstid", en film med brian austin green. sen blir det även massage som vi ska få av mys pappas tjej. det ser vi veerkligen framemot, jag ääslskar massage!

vi hörs senare!
puss



Kommentarer
Postat av: Angelica

SVAR: tack, din röst är nu räknad :)

2009-07-13 @ 18:45:53
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ävelicious

eller hur e den:)

2009-07-14 @ 01:18:12
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0