stockholm

- linnéa

lördag
då var man framme i sthlm. vi åkte redan runt 10 så jag kan väl inte säga att det blev en ordentligt packning imorse. tanken var såklart att jag och my skulle packa igår kväll för att sedan slippa det idag men så blev det inte... vi bara kollade på att som skulle packas ner och gick sen vidare. så det blev mer som kasta i-hoppa på- och dra igen packning, inte den mest organiserade packningen men effektivt var det ;). vi åkte som sagt 10 och var framme 5. det går ändå hyfsat fort att ta sig rån skåne till sthlm. som jag tidigare skrev så är jag tillbaka i umeå den 27.

semestern i skåne har varit mer än underbar, tråkigt bara att den var tvungen att ta slut. ni kan räkna med att det blir skåne snart igen!

"right now, no day but today"


vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0