strålande sol i huddinge!

-Linnéa

onsdag

vaknade runt 10, tog en dusch, gjorde mig i ordning och tog sedan en promenad in till huddinge centrum. det blev en del shopping. när jag gått i stan runt 2 timmar började mitt bankomat krångla(inte ovanligt).jag stod inne på subway och skulle just betala då det visade sig att det var något tekninskt fel på mitt kort. så jag fick leta upp min bank(handelsbanken) för att fråga hur jag skulle göra. smart som jag var hade jag glömt mitt legg hemma så jag kunde inte få hjälp mer än att jag fick bekrivning till en automat där jag skulle försöka ta ut pengar. jag gick det och det funkade såklart inte. jag ringde morsan och hon sa att det brukar bli så, "vänta någon timme och prova sedan igen". jag blev bara less så jag promenerade hem. fick iaf med mig lite saker hem tills kortet började krångla. en sak är iaf säkert och det är att jag kommer byta bank direkt jag kommer hem till umeå! som sagt det är verkligen inte första gången detta händer..

jag är iaf glad över att det varit strålande sol hela dagen! knappt så att man har kunnat vara ute för att det har varit så varmt;O fast man ska inte klaga! jag får hoppas på att vädret håller i sig, ska som sagt inte hem förens nästa fredag eller lördag!

nu ska jag iaf se till att laga mat.
vi hörs senare!

MISS U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0