the king of pop

- Frida

kvällen var riktigt bra, skönt att få komma bort från allting och bara få umgås med sina käraste!
jag lyckades även få sandra att laga mat med mig, hon hade bara tänkt ta en billys till middag men istället så bestämde jag att vi skulle göra köttbullar & stuvade makaroner. inte så avancerat, men det tog sin tid med stuvningen kan jag lova er!

jag har fullt upp med o.c, får verkligen inte nog! har sett halva första säsongen, så jag har en del kvar vilket jag ser fram emot när jag kollar på väderprognosen framöver.

pratade med min faster idag, som bor i huddinge och allt är fixat&klart inför stockholms resan den 20:e. jag har inte berättat någonting om det här i bloggen kom jag på.
drar iaf till stockholm den tjugonde och har ännu inte bestämt vilken dag vi ska hem. det blir förresten jag, angelica, linnea & hanna!

 jag & soff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0