tillbaka i umeå

-Linnéa

det gick från och till om jag skulle stanna i sthlm längre eller inte. eija kom med argument om att jag skulle stanna längre medans frida kom med argument om att jag skulle åka hem. det slutade med att jag och frida satte oss på planet hem till umeå. kan väl säga att det känns både skönt och tråkigt att komma hem igen, från strålande sol hela min resa till ösregn när man kommer hem.. fast åh andra sidan känns det skönt att komma hem till alla nära och kära.

det är nästan just så att jag varit borta en månad, en månad ifrån umeå! kan väl inte säga så mycket mer än att det har varit otroligt skönt att få komma bort ett tag. inte en dag har jag haft det tråkigt under min resa! och som jag tidigare skrev så har jag bara haft en dag med dåligt väder!  alla bilder från resan kommer upp i veckan!

nu ska jag snabbt göra mig i ordning för att sedan möta upp filippa och jessica. vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0