R som i Rubrik

- Frida
igår var vi iaf på gröna lund, och jag kan säga att vi var inte ensamma om att åka dit. när vi först kom in på gröna lund hade dom kö-lappar och ca 7 kassor. vi fick nummer 674 och det var nummer 213 som betjänades just då. liiite less blev man, men som tur var  hanna så smart att hon letade lappar (tidigare nr) på marken. så vi fick som tur något nummer på 300 innan slutet.
kortfattat så var dagen mycket bra, bästa folket men väldigt mycket köande.. bilder kommer upp när jag kommer hem! vilket är imorgon, äntligen!

idag har vi vandrat runt i ett stort köpcenter, köpte ett par nya jeans, en tunika/ett linne & ett par snygga shorts!

linnéa ligger och vilar just nu, hon blev jätte åksjuk under bussresan hem från köpcentret, stackarn!
jag ska snart springa iväg på ica, men känner bara för att dega just nu så jag ser vad det blir med den saken.

pussss.

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Fina bilder ni har i headern och spännade och läsvärd blogg:D

ha en bra kväll

KRAM

2009-07-23 @ 20:47:24
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0