and we knock you down

Jessilady in the house! haha , ska gäst blogga lite , för jag har ju typ världens bästa blogg. Haha nä skämtåsido .. jag är lite speedad eftersom det är linneas  egenskap .. Hon får mig jämt på speed mode!  Varje gång .
Står jag inte på sängen o hoppar till Leona lewis - Forgiveme  så hoppar jag i älven och voltar . Hon har lyckats igen . Vi har tagit massa bilder . Posat lite som om livet hängde på det. Haha nä men vi har faktiskt tagit några snygga bilder och snackat massor .


Vill  ni se våra amazing bilder ?   Vars så goda. Sit back and relax.

hoooooow you Doin ;) ?  j



haha she gives meee what i need ;) haha misstolka inte då!



My sexy moooma och jag !




Världens finaste Linnsimajouuuu och Jag . !


Linnea och min ( jessica Reina:S )  syster, Maria . 9 år



Och mina super snygga skor från Nelly på Linneas mini fot.









Sommarens låt !  pitbull , calle 8 - i know you want me

Men nu ska jag tacka för mig , glöm inte att  besöka min blogg. www.metrobloggen.se/reina !

Your truly , forever N ever.  Reina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0